Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

FAQ

Afhaal winkel

  • Kan ik de winkel bezoeken?
    Momenteel kan de winkel in verband met covid-19 helaas niet bezocht worden. Het is wel mogelijk om online een bestelling te plaatsen en af te halen op onze magazijn locatie in Deurne, Noord-Brabant. Daarnaast bieden we gratis levering aan vanaf € 100,-. 

Bestellen 

  • Hoe plaats ik een bestelling? 
    Via onze webshop kan eenvoudig en snel een bestelling geplaatst worden. Kies het gewenste product en plaats deze in de online winkelmand. Heb je alles in het winkelmandje? Klik dan op het winkelmandje en kies 'bestelling afronden'. Vervolgens kun je alle persoonlijke gegevens invullen en de gewenste verzendmethode: afhaal winkel of verzending kiezen en de gewenste betaalmethode. Zodra de bestelling is geplaatst ontvang je een bevestigingsmail met een orderbevestiging. Wij gaan nu de bestelling verwerken en er zorg voor dragen dat deze zo snel mogelijk wordt verzonden. 
  • Hoe kan het dat ik geen orderbevestiging heb ontvangen? 
    Het kan ooit voorkomen dat de orderbevestiging in de spam box terecht komt. Mocht dit niet het geval zijn kan het ook zijn dat er een foutief mailadres is ingevuld. In dit geval kan er een e-mail gestuurd worden naar [email protected] en kijken we dit na. 
  • Is mijn betaling gelukt? 
    Na het afronden van de betaling ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Als je deze hebt ontvangen is de bestelling gelukt. 
  • Hoe kan ik online betalen? 
    Er zijn diverse online betaalmogelijkheden: iDEAL, bankoverschrijving, Visa/Mastercard, Bankcontact, Klarna en betalen in drie termijnen. 
  • Kan ik zakelijk bestellen? 
    Dit is uiteraard geen enkel probleem. Via onze website kan er besteld worden onder een bedrijfsnaam. Heb je interesse in een grotere afname kun je ook per e-mail: [email protected] contact opnemen. 
  • Ik woon in het buitenland, kan ik ook bestellen? 
    Iedereen uit België of Duitsland kan een bestelling plaatsen en de adresgegevens via onze webshop invullen. Woon je ergens anders? Dan kunnen we de verzendkosten per e-mail berekenen. Hiervoor kan een e-mail verzonden worden naar [email protected] 
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Het is altijd mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren zolang deze nog niet onderweg of is ingepland is voor levering. Mocht dit al het geval zijn kun je de bestelling altijd nog retourneren. 

Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Bij ieder product op de webshop staat de indicatie van de levertijd vermeldt. In de meeste gevallen worden onze producten dezelfde dag nog verzonden (voor 15.00 uur besteld = vandaag verzonden). Bij sommige producten zit echter een wat langere levertijd. Mocht deze toch afwijken zullen wij dit altijd tijdig informeren. Wanneer de bestelling gereed is voor verzending wordt er een e-mail verzonden met de track en trace of bevestiging van de leverafspraak. 
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten? 
    Bij een bestelling vanaf € 100,- zijn de verzendkosten gratis. Bij een bestelling onder de € 100,- verschilt dit per product. In de meeste gevallen zijn de verzendkosten € 6,95 of € 9,95. Wanneer het product is geplaatst in het winkelmandje kunnen de verzendkosten voor het betreffende product bekeken worden. 
  • Kan ik mijn bestelling later ontvangen? 
    Het is geen enkel probleem om de bestelling later te verzenden. Heb je een specifieke leverdatum of termijn in gedachte kan dit in de opmerkingen bij het bestellen worden vermeldt. Ook kan er een mail verzonden naar [email protected] met deze aanvullende informatie. Wij zullen hier dan rekening mee houden. 
  • Kan ik mijn bestelling ophalen? 
    Het is uiteraard mogelijk om de bestelling op te halen in één van onze filialen. We hebben een afhaal locatie in Roermond, Limburg en Deurne, Noord-Brabant. Zodra het product gereed is voor afhalen sturen we een e-mail met de bevestiging. 
  • Wat betekend direct leverbaar?
    Veel van onze producten zijn op voorraad en dus direct leverbaar. In dit geval streven we er naar om het binnen 1 - 14 werkdagen te leveren. Aangezien de producten op voorraad zijn is er tegen een meer betaling altijd een spoedlevering mogelijk. In dit geval kan er een e-mail verzonden worden met de gewenste leverdatum en dan zullen we de mogelijkheden hiervan doorsturen. 
  • Kan ik mijn bezorgmoment zelf kiezen? 
    Wanneer je gebruik wenst te maken van onze reguliere bezorgdienst is het enkel mogelijk om een voorkeur aan te geven. We kunnen echter niet garanderen dat we hier altijd rekening mee kunnen houden. Wanneer je op een exacte datum geleverd wil hebben kan er gebruik worden gemaakt van de spoed service. In dit geval worden er extra kosten berekend. Voor een aanvraag kan een e-mail worden verzonden naar [email protected] 
  • Bezorgen jullie ook op meerdere verdiepingen? 
    Onze bezorg service levert standaard op basis van een drempelservice welke tot de begane grond is. Er kunnen andere afspraken per e-mail op voorhand gemaakt worden via [email protected] 

Retourneren 

  • Hoe retourneer ik mijn bestelling? 
    Een bestelling kan binnen 14 dagen na ontvangt geretourneerd worden. Meer informatie over het retourneren van een bestelling is hier te vinden. 
  • Wat is de bedenktijd 
    Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangt van de bestelling. 
  • Hoe lang duurt de retour procedure? 
    Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen neemt het retour proces 3 tot 5 werkdagen in beslag voor het geld wordt teruggestort op je rekening. 
  • Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen? 
    Wat vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen, hiervoor willen we uiteraard een oplossing bieden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of per e-mail naar [email protected] Vergeet niet om hierbij je ordernummer en foto's te delen. Wij nemen vervolgens binnen 48 uur contact op met een oplossing. 
  • Ik heb een foutief product ontvangen, wat moet ik doen?
    Wat vervelend dat je een foutief product hebt ontvangen. Dit willen we uiteraard zo snel mogelijk oplossen. In dit geval kan er een e-mail worden gestuurd naar [email protected] met het ordernummer en foutieve product wat is ontvangen. We zullen vervolgens binnen 48 uur met een oplossing komen. 

Garantie

  • Welke garantie heb ik mop mijn bestelling? 
    Wij bieden een fabrieksgarantie van 2 jaar aan op ons hele assortiment. In alle gevallen kan er contact op genomen worden met [email protected] voor een oplossing. 
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »